Clasa a VI-a
Al șaptelea an de școală: Explorarea de sine și descoperirea lumii
Descoperirea de sine prin marile explorări
Al șaptelea an de școală este o etapă esențială în care copiii încep să se descopere pe ei înșiși. Curriculumul Waldorf este adaptat pentru a satisface curiozitatea și dorința lor de explorare. Studiile arată că elevii se identifică cu personalități istorice precum marii exploratori și reformatori, reflectând propriile lor căutări de sine.
Spirit renascentist: Depășirea limitelor
În această perioadă, copiii manifestă un spirit renascentist, dorind să depășească limitele impuse. Sunt atrași de figuri istorice care au sfidat autoritatea și au creat noi perspective asupra lumii. Aceste modele le oferă inspirație pentru a-și afirma independența.
Provocări intelectuale și creative
Curriculumul include desenul în perspectivă, chimie, fizică și fiziologie umană, care îi provoacă pe elevi să exploreze atât lumea exterioară, cât și procesele interioare. Marjorie Spock evidențiază legătura dintre combustia din natură și procesele de digestie din organism, ajutându-i pe copii să înțeleagă transformările energetice.

Concluzie
Al șaptelea an de școală este o perioadă de explorare și descoperire de sine, în care curriculumul Waldorf îi sprijină pe copii să-și dezvolte gândirea critică și creativitatea, pregătindu-i pentru provocările adolescenței.
Vă invităm să aflați mai multe despre acest an din viața copiilor, citind articolul de pe blogul noastru, aici.