COMANDA
Comanda minima în magazinul online Asociatia Cristophori International este de 20 ron. Transportul nu este inclus în comanda, iar pragul de gratuitate al acestuia este o comanda mai mare sau egala cu 500 ron. Toate prețurile site-ului conțin TVA si sunt facturate conform legislatiei in vigoare, factura fiind trimisa în colet sau pe mail.
- Comanda durează între 5-30 zile lucrătoare.
- Pentru a plasa o comanda în platforma scoalalibera.ro trebuie să vă faceți cont de utilizator sau sa optati pentru optiunea guest checkout și să completați datele dvs corecte de contact.
- Pe pagina fiecărui produs veti putea gasi detaliile necesare, selectați marimea/dimensiunea produsului pe care îl doriți, iar când veti dori să finalizați comanda, după adăugarea tuturor produselor în Coșul de cumpărături, apăsați Finalizeaza comanda. După finalizarea comenzii, veți primi o confirmare pe adresa de e-mail completată.
- După realizarea comenzii în site-ul Asociatia Cristophori International, veți fi contactat de un operator pentru stabilirea sau confirmarea detaliilor de personalizare.
- După expedierea comenzii, veti primi o altă confirmare, dar și numarul de urmărire al coletului (awb).
- Ne rezervam dreptul de a modifica prețurile, structura, culorile, produsele afișate pe site în orice moment, fără o notificare prealabilă.
Plata
- Contravaloarea produselor fabricate și vândute de Asociatia Cristophori International se achită:
- online, cu cardul prin intermediul procesatorului securizat de plați. Datele pe care le furnizați în formularul de plată, privind cardul dumneavoastră, trebuie sa fie corecte pentru a se putea efectua plata. Plațile sunt efectuate prin intermediul sistemului 3D secure, care vă asigură că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este stocată pe serverul nostru sau pe cel al procesatorului de plăți. Datele sunt introduse direct in sistemele Visa sau Mastercard.
- Prin ordin de plată.
Livrare
- Transportul se va efectua prin curier: Fan Courier (15-18 lei), Dpd (21 lei). Taxele de livrare sunt prezentate în sectiunea „Total cos”, dar si pe factura transmisă pe e-mail, in format electronic, la adresa introdusa in momentul plasarii comenzii.
- Dacă coletul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dvs este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier sau de către noi, după primirea mail-ului de înștiintare de la firma de curierat. Dacă nu se poate contacta destinatarul de către agentul de la firma de curierat, coletele raman la Centru zonal Fan Courier/DPD timp de 5 zile, după care revin la Expeditor. Prin finalizarea comenzii, cumparatorul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte; in caz contrar, acesta va fi raspunzator pentru orice consecinta cauzata de aceste erori. Taxele tur-retur nu vor putea fi achitate de către Asociatia Cristophori International .
- In cazul in care, ulterior plasarii si platii unei comenzi, se constata indisponibilitatea unui produs sau in situatia in care o comanda nu poate fi onorata din motive tehnice ori neconformitati constatate la momentul expedierii, cumparatorul va fi notificat prin email, la adresa furnizata in momentul plasarii comenzii, si va primi inapoi banii incasati deja, fara alte despagubiri.